News

Święty Andrzej to jeden z dwunastu apostołów, patron narodów słowiańskich. Natomiast andrzejki to święto magii i wróżb. Żeby tradycji stało się zadość w dniu dzisiejszym w naszym domu miała miejsce zabawa andrzejkowa . Nie obyło się bez tańców i wróżb. Jedną z atrakcji była fotobudka, która cieszyła się dużym powodzeniem. Wszyscy bawili się doskonale przy skocznych rytmach muzyki i słodkim poczęstunku.

W dniu 21 listopada 2022 roku obchodziliśmy uroczyście Dzień Pracownika Socjalnego. W tym dniu swoją obecnością zaszczycili nas starostowie powiatu opatowskiego Pan Tomasz Staniek i Pani Małgorzata Jalowska. Przybyli goście złożyli życzenia i podziękowania za wysiłek poświęcenie i trud włożony pracę. Do życzeń dołączyła się Pani Dyrektor dziękując jednocześnie Państwu Starostom za przybycie.

W ubiegłą niedzielę 28.08.2022 uczestniczyliśmy w dożynkach gminnych w Lasocinie. Dużym zainteresowaniem cieszyła się wystawa rękodzieł artystycznych wykonanych przez naszych mieszkańców.

Podczas wczorajszej wycieczki do Kazimierza Dolnego zwiedzaliśmy wiele ciekawych miejsc. Zwiedzanie zaczęliśmy na Dużym Rynku, następnie udaliśmy się na promenadę nadwiślańską. Zobaczyliśmy spichlerze, wąwóz korzeniowy oraz pomnik wzorowany na jerozolimskiej Ścianie Płaczu. Następnie poszliśmy na Albrechtówkę, skąd rozciągały się piękne widoki. Resztkami sił wyszliśmy na Zamek i Basztę. Po zwiedzaniu zjedliśmy pyszny obiad.

W dniu 23 czerwca Warsztaty Terapii Zajęciowej przy Domu Pomocy Społecznej w Sobowie zorganizowały I Zawody Sportowe o Puchar Starosty Opatowskiego. Nasi podopieczni zajęli III miejsce z czego jesteśmy bardzo dumni GRATULUJEMY. Dziękujemy WTZ Sobów za zaproszenie, wspólną zabawę i pyszny poczęstunek

21-go marca pożegnaliśmy zimę .Panowie zrobili Marzannę ,która została spalona. Teraz oczekiwana przez wszystkich wiosna z pewnością nadejdzie.

Dnia 8 marca 2022 roku świętowaliśmy w naszym Domu Dzień Kobiet. Zespół "Paradoks" działający na terenie DPS-u, przygotował występ artystyczny. Z tej okazji były życzenia, kwiaty oraz pyszny tort.

W styczniu jak co roku odbyła się zabawa choinkowa. Przygotowania trwały od samego rana , wszyscy mieszkańcy pomagali przy dekoracji sali. Bawiliśmy się świetnie w rytm muzyki disco. W trakcie imprezy mieszkańcy otrzymali paczki choinkowe z, których byli bardzo zadowoleni.

Podtrzymując tradycję jak co roku spotkaliśmy się przy wigilijnym stole. Swoją obecnością zaszczycił nas ksiądz, który złożył wszystkim życzenia świąteczne. Były potrawy wigilijne, opłatek, wspólne śpiewanie kolęd i świąteczny uroczysty nastrój.

6 grudnia nasz Dom odwiedził Święty Mikołaj. Wszystkim mieszkańcom przyniósł słodkie upominki.

Kontakt

Dom Pomocy Społecznej
27-530 Ożarów, Czachów 54
tel. 15 861 15 01

biuro@dps-czachow.pl
www.dps-czachow.domypomocy.pl

O nas

Dom Pomocy Społecznej w Czachowie jest placówką stacjonarną stałego pobytu, zapewniającą całodobową opiekę dla 53 mężczyzn przewlekle psychicznie chorych.

Lokalizacja

Usytuowany jest na terenie wiejskim, blisko lasu. Wokół budynku znajduje się teren rekreacyjny, co umożliwia mieszkańcom stały kontakt z przyrodą.

Zalety

Mała liczba mieszkańców, fachowy personel, przytulne wnętrza sprawiają, że w naszym Domu panuje serdeczna, rodzinna atmosfera.

Oferta

Przedmiotem działania domu jest świadczenie usług bytowych, opiekuńczych i wspomagających w formach i zakresie wynikającym z indywidualnych potrzeb mieszkańców.